Strona: Keynote speakerzy / Politechnika Rzeszowska

Keynote speakerzy

red. Urszula Bysiewicz

Maciej Mitręga

maciej_mitrega_zdjecie-1.jpg

Maciej Mitręga jest kierownikiem Katedry Zarządzania Relacjami Organizacji oraz przewodniczącym Komitetu Naukowego Dyscypliny Nauki o Zarządzaniu i Jakości  na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Główny obszar jego zainteresowań naukowych koncentruje się na wykorzystaniu dynamicznych zdolności w marketingu i zarządzaniu. Publikuje w czołowych czasopismach międzynarodowych, takich jak International Journal of Operations & Production Management, Long Range Planning,  Industrial Marketing Management, Journal of Business Research oraz International Marketing Review. Ponadto w kilku z tych czasopism pełnił funkcję redaktora gościnnego bądź jest członkiem komitetu redakcyjnego. W latach 2010-2014 był Marie Curie Fellow oraz Honorary Research Fellow w Manchester Business School. Od 2017 roku profesor wizytujący w Technical University of Ostrava.

Dariusz Siemieniako

siemieniako_d1.jpg

Dariusz Siemieniako pracuje jako profesor uczelni w Politechnice Białostockiej i Akademii Leona Koźmińskiego. Jego badania koncentrują się na sile i asymetrii siły w relacjach biznesowych oraz na współpracy w rozwoju innowacji. Zajmuje się również badaniem relacji międzyorganizacyjnych w odniesieniu do zrównoważonego rozwoju w obszarze społecznym. Pełni funkcje współpracującego edytora lub członka rad w kilku czasopismach naukowych, w tym: Industrial Marketing Management, Journal of Business Research, Oeconomia Copernicana, Central European Management Journal oraz Engineering Management in Production and Services. Publikował w czasopismach wysokiej jakości, w tym: Industrial Marketing Management, Journal of Business Research and Journal of Marketing Management. Jest założycielem i koordynatorem CID Group, nieformalnej międzynarodowej sieci badaczy i redaktorów czasopism. Był związany z Griffith University, Australia (2013-2019), jako Adjunct Associate Professor. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w praktyce biznesowej, pracując jako Prezes, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w kilku przedsiębiorstwach działających w środowisku międzynarodowym na rynkach B2B. Aktualnie Członek Rady Nadzorczej w dużym przedsiębiorstwie działającym globalnie. 

 

Krzysztof Kubacki

 kubacki_krzysztof1.jpg

 

Krzysztof Kubacki jest profesorem, pracownikiem naukowym w University of Plymouth w Anglii. Wcześniej pracował w Wielkiej Brytanii w University of Glamorgan, University of Wales w Aberystwyth, Keele University, na Griffith University w Australii oraz na Auckland University of Technology w Nowej Zelandii. Był również profesorem wizytującym na University of Lethbridge w Kanadzie oraz na Politechnice Białostockiej. W latach 2013-2018 pełnił funkcję Social Marketing Research Practice Fellow w Victoria Health Promotion Foundation w Melbourne, gdzie zajmował się rozwojem i oceną kampanii marketingowych związanych m.in. ze zdrowiem, aktywnością fizyczną, zdrową dietą, równością płci, szkodliwością alkoholu. Obszar jego zainteresowań naukowych koncentruje się na zagadnieniach związanych z marketingiem sztuki, marketingiem miejsc, zarządzaniem wiedzą w szkolnictwie wyższym i marketingiem społecznym. Pełni funkcje współpracującego edytora lub członka rad m.in. w Journal of Marketing Management, Journal of Social Marketing i Social Marketing Quarterly. Rezultatem jego pracy naukowej jest ponad 100 publikacji: książek, rozdziałów w monografiach, artykułów naukowych w czasopismach oraz raportów rządowych i biznesowych. Od 2022 roku jest również głównym edytorem The Routledge Companion to Marketing and Society i edytorem współpracującym w The Palgrave Encyclopedia of Social Marketing.

 

Gérard Kokou Akrikpan Dokou

  gerard1.jpg

  Gérard Kokou Akrikpan Dokou jest wykładowcą HDR w zakresie nauk o zarządzaniu, dyrektorem Centre Entrepreneuriat du Littoral (CEL) na Uniwersytecie Littoral Côte d'Opale. Jest również członkiem laboratorium LEM (Lille Économie Management UMR 9221). Opracowuje oś badawczą dotyczącą „tożsamości przedsiębiorczości, terytorium i tworzenia przedsiębiorstw”, we współpracy z katedrą „Przedsiębiorczość i innowacje” Uniwersytetu Laval w Quebecu (Kanada). Opublikował kilka książek i artykułów z tej dziedziny. Jest również autorem systemu „Motywacje, umiejętności i zachowania przedsiębiorcze” (MACE) we współpracy z CCI Lille Nord de France. Jest regularnie zaangażowany w projekty badawcze finansowane przez gminę miejską Dunkierki, gminę miejską Lille (MEL) oraz Radę Regionalną Hauts-de-France.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję