Głównym celem konferencji jest stworzenie forum dyskusyjnego, w ramach którego poruszone zostaną zróżnicowane aspekty zarządcze odnoszące się do współczesnych wyzwań stojących zarówno przed nauką, jak i światem biznesu. Zamierzeniem konferencji jest integracja środowiska naukowego oraz praktyków biznesu, która pozwoli na wymianę wiedzy i doświadczeń wynikających z zarządzania organizacjami, zwłaszcza w okresie niezwykle turbulentnych zmian.
Konferencja ma także na celu, poprzez Paper Development CID Group Seminar (CID Seminar), wsparcie Autorów prezentowanych prac naukowych w dalszym doskonaleniu artykułów z zamierzeniem ich opublikowania w wysoko punktowanych czasopismach naukowych. Podczas CID Seminar w dyskusji będą uczestniczyć doświadczeni naukowcy o uznanym dorobku, w tym członkowie rad programowych takich czasopism.
Problematyka konferencji:
- Zarządzanie produktem
- Zarządzanie relacjami z klientem
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie marketingiem
- Zarządzanie międzykulturowością organizacji
- Rola innowacyjności w kształtowaniu jakości wyrobów i usług
- Społeczne i ekonomiczne aspekty zarządzania w organizacjach
- Sztuczna inteligencja i automatyzacja procesów biznesowych
- Gospodarka o obiegu zamkniętym – racjonalne gospodarowanie zasobami
- Trendy w zachowaniach konsumentów
- Marketing w mediach społecznościowych
- Zarządzanie zmianą w organizacji
- Społeczna odpowiedzialność organizacji
- Zarządzanie przedsiębiorstwem w czasie pandemii COVID-19
- Marketing business-to-business
- Marketing doświadczeń
- Marketing sportu
- Marketing treści (content marketing)
- Praktyki zarządzania kryzysowego
- Nowe technologie w marketingu
- Marketing miejsc